ofte stilte spørsmål
Frakt og levering
Pakken din sendes med posten/bring og vil være hos deg innen 1-5 virkedager etter at pakken din er sendt fra oss.
Posten/bring leverer dine varer til din postkasse eller nærmeste hentested.
Du kan også hente gratis i vår butikk på Amfi Ålgård innen 14 dager!
Hos oss koster frakt 59kr.
Nei, når du handler fra oss må du ikke betale toll. Varene sendes fra vår fysiske på butikk på Amfi Ålgård.
Betaling
Hos oss kan du betale med kort, vipps eller faktura.
Nets Easy faktura
AfterPay er en del av Arvato Financial Solutions, en global leverandør av finansielle tjenester og er en del av Bertelsmann SE & Co. KGaA. Du må være 18 år, ha norsk personnummer og en folkeregistrert adresse i Norge for å benytte faktura. Adressen kan ikke være en postboksadresse. Ved å velge faktura samtykker du i at Arvato innhenter kredittopplysninger om deg. Gjenpartsbrev med kopi av benyttet informasjon blir sendt elektronisk. Kunden mottar link og kode til innlogging via SMS. Oppgitt telefonnummer må være registrert på kunde. Ved avvik sendes gjenpartsbrev pr. post. Mulighet for betaling med faktura er betinget av en tilfredsstillende kredittsjekk. Dersom du oppgir feil epostadresse og ikke mottar faktura på mail, er du selv ansvarlig for å dekke eventuelle gebyrer som oppstår av denne feilen.
Du kan siden velge å betale hele beløpet med en gang eller dele opp betalingen i mindre deler.
Vi gjør oppmerksom på at dersom du skal returnere varer og ser at forfall på din faktura utløper i mellomtiden, må du gå inn på Min Side på www.myafterpay.no og utvide betalingsfristen.
Les mer om vilkår for faktura og delbetaling her!
Retur og bytte
Hos oss er det veldig enkelt og returnere. Klikk her for å lese alt om bytte og retur
Annet
I vår butikk på Amfi Ålgård har vi åpent mandag - fredag 10:00 - 20:00 og lørdag 10:00 - 18:00
Røde dager har en innvirkning på åpningstidene.
Ja det kan du. Da må du kontakte oss så fort som mulig etter din bestilling er lagt inn på post@sansfordeg.no
Merk deg om din ordre er behandlet og sendt kan vi ikke stoppe dette. Da er det du som må sende varene i retur til oss om du ikke ønsker dem, og du vil bli belastet for returens frakt.
Mottar du en vare som er ødelagt må du kontakte oss på post@sansfordeg.no - Her legger du ved bilde av skaden og ordrenummer.
kontakt oss
Dersom du ikke fant svaret på det du lurte på kan du skrive til oss. Vi vil svare deg så fort vi får mulighet.